Ζυμαρικά με σάλτσα από πράσο και μανιτάρια

Ζυμαρικά με σάλτσα από πράσο και μανιτάρια

Ζυμαρικά με σάλτσα από πράσο και μανιτάρια. Vegan διατροφή νόστιμη, θρεπτική ιδανική για να φάνε και τα παιδιά πράσα χωρίς να το γνωρίζουν.

Ένα φλιτζάνι πράσα, δηλαδή σχεδόν ένα ολόκληρο πράσο, παρέχει μόλις 54 θερμίδες κι έτσι τα πράσα μπορούν να προσθέσουν όγκο στο γεύμα σας και να σας κρατήσουν πλήρεις, χωρίς να προσθέσουν στην πρόσληψη των θερμίδων σας. Τα πράσα χρησιμεύουν ως μία εξαιρετική πηγή βιταμινών και επίσης προσφέρουν πολλά οφέλη για την υγεία σας χάρη στα φυτοθρεπτικά συστατικά τους.

Οδηγίες Συνταγής

Κόβεις τα μανιτάρια σε λωρίδες, το πράσο σε ροδέλες και ψιλοκόβεις το σκόρδο. Σε ένα τηγάνι σοτάρεις σε μέτρια φωτιά το ελαιόλαδο με το σκόρδο και τα μανιτάρια για 3′. Προσθέτεις το πράσο, την πράσινη πιπεριά και συνεχίζεις το σωτάρισμα για άλλα 3-4′. Προσθέτεις αλάτι, πιπέρι και σβήνεις με το κρασί. Αφήνεις τα λαχανικά να πιουν το κρασί και να μαλακώσουν. Στο τέλος προσθετεις την κρέμα καρύδας και ανακατεύεις απαλά και το αφήνεις να σιγοβράσει τόσο όσο. Τέλος προτέινω με το μούλτι χειρός να ομογενοποιήσεις την σαλτσα.

Οταν βράσουν τα ζυμαρικά κρατάς λίγο απο το νερό τους και το προσθέτεις στην σάλτσα. Στην κατσαρόλα με τα ετοιμα βουτηρωμένα μακαρόνια προσθέτεις λίγο σάλτσα και ανακαταυέις. Σερβίρεις ώς συνήθως προσθέτοντας σάλτσα και τριμμένη παρμεζάνα

Για την Συνταγή

Γνώριζες ότι:

Η κατανάλωση πράσων σχετίζεται με σημαντικά μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης διάφορων τύπων καρκίνου, κυρίως του παχέος εντέρου και του προστάτη. Η ιδιότητά τους αυτή αποδίδεται τόσο στην κερκετίνη, όσο και σε άλλες περιεχόμενες σε αυτά ουσίες που αναστέλλουν τους καρκινικούς όγκους. Έρευνες έχουν δείξει ακόμη ότι, η καμφερόλη καταπολεμά τον καρκίνο των ωοθηκών στις γυναίκες.
Τα πράσα βοηθούν τον οργανισμό να καταπολεμήσει μολύνσεις και φλεγμονές. Εξαιτίας της ιδιότητάς τους αυτής, η συχνή κατανάλωσή τους βοηθά ιδιαίτερα σε περιπτώσεις αρθρίτιδας και φλεγμονών του ουροποιητικού συστήματος

Λόγω της περιεκτικότητάς του σε πτητικά έλαια, ο χυμός του πράσου έχει ευεργετική δράση για το αναπνευστικό σύστημα. Έτσι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανακούφιση των συμπτωμάτων που σχετίζονται με τη γρίπη, το κρυολόγημα

Από την αρχαιότητα είναι γνωστές οι αφροδισιακές ιδιότητες του πράσου ­ όπως επίσης και του κρεμμυδιού και του σκόρδου. Η αφροδισιακή δράση του πράσου ενισχύεται όταν συνδυάζεται με το σέλινο.

Συστατικά:

  • Μισο πακέτο μανιτάρια περίπου 250γρ
  • Λίγο μαϊντανό
  • Ένα μεγάλο πράσο
  • Μια σκελίδα σκόρδο
  • Μισο κύβο λαχανικών – μια κούπα νερό
  • Αλάτι, Πιπέρι
  • Μια μικρή πράσινη καυτερή πιπεριά
  • 200μλ κρεμα καρύδας

με ένα κλικ, βοηθάς

μαγείρεψε με

Garam Masala , Kαρύδα , Αβοκάντο , Αγγουράκι Τουρσί , Αγγούρι , Αλμύρα , Αμύγδαλα , Ανθότυρο , Αντζούγια , Αρακάς , Αυγά , Βούτυρο Κερκύρας , Βρώμη , Γαρίδα , Γιαούρτι , Γλυκοπατάτα , Γλώσσα , Γραβιέρα , Δυόσμο , Ελιές , Ζαμπόν , Ζαχαρούχο Γάλα , Ζυμαρικά , Κακάο , Καλαμπόκι , Καπνιστό Τυρί , Καρότο , Κάρυ , Κατίκι , Κιμάς , Κόλιανδρος , Κολοκύθα , Κολοκύθι , Κοτόπουλο , Κουνουπίδι , Κουρκουμάς , Κρεμμύδι , Λαχανάκια , Λάχανο , Λόλα , Λουκάνικα , Μαιντανός , Μανιτάρια , Μέλι , Μελιτζάνα , Μερέντα , Μήλο , Μοσχάρι , Μοτσαρέλα , Μπανάνα , Μπέικον , Μπισκότα , Μπρόκολο , Μύδια , Νιόκι , Νούντλς , Ντομάτα , Ντοματίνια , Παντζάρια , Παρμεζάνα , Πατάτα , Πέστο Βασιλικού , Πέστροφα , Πιπεριά , Πορτοκάλι , Πράσα , Ρέγκα , Ρόδι , Ροκφόρ , Ρύζι , Σαλάμι Αέρος , Σαρδέλα , Σέλερι , Σέλινο , Σελινόριζα , Σέσκουλα , Σιμιγδάλι , Σκουμπρί , Σολομός , Σπανάκι , Ταχίνι , Τόνος , Τραχανάς , Τυρί κρέμα , Φακές , Φασκόμηλο , Φασολάκια , Φασόλια , Φέτα , Φινόκιο , Φράουλα , Χταπόδι , Ψαρικά

Πρόσφατο Αντίδοτο

  • Απαγόρευση διαδηλώσεων άνω των 100 ατόμωνΑπαγόρευση διαδηλώσεων άνω των 100 ατόμων
    Αρχικά για ιστορικούς λόγους θα θυμίσω πότε και ποιος ψήφισε για το επίμαχο νομοσχέδιο του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για τις Δημόσιες Υπαίθριες Συναθροίσεις που τούτες τις ημέρες έρχεται να εφαρμοσθεί. Στις 9/7/2020 ψηφίστηκε επί της αρχής και επί των άρθρων. Ειδικότερα, επί της αρχής, από τους 288 παρόντες, «ναι»… Read more »